جملات کلیدی

در بین تمامی مردم تنها عقل است که به عدالت تقسیم شده زیرا همه فکر میکنند به اندازه کافی عاقلند.

                                                                                                                      ( رئه دکارت )

اجازه نده گفته های دیگران روی تو تاثیر منفی بگذارد . دیگران حرف خود را میزنند اما تو طرز فکر و رفتار خودت را انتخاب کن .

                                                                                                                      ( کیث هرل )

آنقدر شکست میخورم تا راه شکست دادن را بیاموزم .                                                                     ( پطر کبیر )

زمان بزرگترین آموزگار است اما از بخت بد تمام شاگردانش را میکشد...

                                                                                         ( هکتور برلیوز )

من دنیایی از شیر و شکر را دوست ندارم . من دنیایی کوچک و گرم را دوست دارم که خودم با دست های خودم

آن را ساخته باشم .               ( شوپنهاور )

وفا گلی است که کاشتنش آسان و غنچه بسیار دشوار و بسی دست نیافتنی است .

                                                                                             ( موتیچلی )

اگه یه روزی خوشحال بودی آروم بخند تا غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین بودی آروم گریه کن تا شادی نا امید نشه .

                                                                                                                             ( چارلی چاپلین )

من با زمان قرار همزیستی مسالمت آمیز که نه او مرا مرتبا دنبال کند و نه من از او فرار کنم ، بالاخره روزی بهم خواهید رسید.

                                                                                                                           ( ماریو لاگو )

گرامی ترین و زیبا ترین ها در جهان ، نه دیده میشوند و نه حتی لمس میشوند ، آنها را باید در دل لمس کرد .

                                                                                                                            ( هلن کلر )

بهتر است بپذیرد که همیشه چیز هایی وجود دارند که غیر قابل درک اند و آنها را رها کنید ؛ چقدر آسان است .

                                                                                                                             ( ریچارد تمپلر )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 مرداد 1395برچسب:, | 17:55 | نويسنده : مریم ذکریاپور |